صفحه فروش

لیست کارهایی که باید انجام بدهید تا صفحه فروش فوق العاده ای داشته باشید

اگر میتوانستی صفحه فروشی را بنویسی که هر مخاطبی به خواندن آن ترغیب شود ، نرخ فروش شما به طور باورنکردنی افزایش پیدا میکرد.
این لیست کارهایی هستش که باید انجام بدهید تا صفحه فروشی با نرخ تبدیل عالی داشته باشید

صفحه فروش

1 . انتخاب بازار هدف مناسب

شما باید مخاطب محصولتان را به خوبی بشناسید تا بتوانید او را ترغیب به خرید محصول کنید و به او بگویید که این محصول دقیقا برای او تولید شده است و می تواند مشکلش را حل کند.

لازمه با مخاطب محصولات خود آشنا شوید ، مثلا بدانید که مشکلش دقیقا چیه ؟
چه ترس هایی دارد ؟
چه نتیجه ای قراره بعد از استفاده از محصول شما بگیرد ؟
به چه چیزهایی علاقه دارد که به محصول شما مرتبط خواهد شد ؟

 

2 . نوشتن تیتر جذابی که مخاطب را ترغیب به خواندن ادامه متن می کند

اگر تیتری بنویسید که اطلاعات خوبی راجع به نتیجه محصول بدهد و هم مخاطب رو بتواند جذب کند، فروش فوق العاده محصولتان را  تضمین کرده اید .

 

3 . نوشتن توضیحاتی که محصول را به فروش می رساند

متن شما باید به 4 سوال اساسی که در ذهن مشتری احتمالی تان اتفاق می افتد، پاسخ دهد :

سعی داری چه چیزی به من بفروشی ؟

به چه قیمتی ؟

چرا باید حرفت را باور کنم ؟

چه نتیجه ای برای من دارد ؟

یک اصل در بازاریابی وجود دارد که می گوید : مردم بر اساس احساسات و عواطف خود تصمیم می گیرند و سپس با استفاده از منطق خود آن را توجیه می کنند .

سه سوال اول به منطق خریدار توجه می کنند و سوال آخری به احساس خریدار توجه میکند.

 

4 . استفاده از وعده دادن برای درگیر کردن احساسات

به مشتری احتمالی این اطمینان را بدهید که می دانید آن ها چه انتظاری از محصولتان دارند و وعده نتیجه گرفتن از محصول را بدهید
( البته اگر محصول شما ، مشکل مخاطب را حل می کند )

 

5 . استفاده از داستان در تبلیغ نویسی صفحه فروش

داستان نویسی

 زمانی که بخواهیم خیلی مستقیم درباره سود محصول صحبت کنیم کسی آن را جدی نمی گیرد و یا باور نمی کند اما کافی است
آن را در قالب یک داستان غیر مستقیم تعریف کنیم تا در ذهن و وجود مشتری نفوذ کند.

 

6 . ارائه گارانتی قوی

 اگر شما نتوانید ریسک ضمانت محصول خود را بپذیرید، چگونه توقع خواهید داشت که مشتری احتمالی شما این ریسک را قبول کند.
شما محصولی را تولید خواهید کرد که نتیجه بده ، مخاطب باید این را بداند.

 

7 . استفاده از نطرات مشتریان ( مورد اعتماد واقع شویم )

 استفاده از نظرات ویدئویی مشتریان یک محرک فوق العاده برای خرید مخاطب خواهد بود .

 

8 . احساس کمیابی ایجاد کنید

کمیابی یکی از قدرتمندترین محرک های ذهنی موجود است ، همین و بس ! ساده ست ، وقتی چیزی کم باشد ما آن را بیشتر می خواهیم و در حقیقت این درک ما از کمیابی است که تحریکمان می کند.
به نظرتان چرا مردم برای الماس بیشتر از سایر سنگ های قیمتی ارزش قائل می شوند ؟ چون یافتن آنها سخت تر است ، تعدادشان کم و بسیار گران قیمت هستند .

 

9 . تمرکز بر روی نتیجه در صفحه فروش محصول

چرا ما محصولی را میخریم ؟ چون میخواهیم از شرایطی که الان داریم به شرایط بعد از استفاده از آن محصول ارتقا پیدا کنیم یعنی به شرایط ایده آلمون برسیم .

اگر در توضیحات ، شرایط ایده آل بعد از استفاده از محصول را به مخاطب به درستی نشان دهید ، دیگر هیچ وقت نگران فروش محصولتان نخواهید بود.

 

10 . توجیه قیمت محصول

نشان دهید که ارزش محصول یا خدمت شما، خیلی بیشتر از قیمتی می باشد که مشتری قرار است پرداخت کند.
البته اگر محصولی تولید کرده باشید که نتیجه ای را که مخاطب میخواهد به اون بدهد و نتیجه را به خوبی در توضیحات محصول نشان دهید ، دیگر فرقی نخواهد کرد که محصول شما چه قیمتی دارد چرا که مخاطب برای حل مشکلش حاضر است هر هزینه ای را پرداخت کند.

لیست کارهایی که باید انجام بدهید تا صفحه فروش فوق العاده ای داشته باشید
5 (100%) 3 vote[s]
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *