فرمول تبلیغ نویسی

فرمول تبلیغ نویسی BAB احساسات یک ربات را هم می توانید تحریک کنید

 

 

تصور کنید فرمولی وجود داشت که می توانستید از آن استفاده کنید و هر بار که صفحه فروش ، متن ایمیل یا مقاله ای می نوشتید،
احساسات مخاطب را درگیر می کردید تا اقدام موردنظرتان را انجام دهند.

یک تبلیغ نویس باید بتواند احساسات مخاطب را تحریک کند تا اقدام موردنظرش را انجام دهند .
حالا این می تواند خرید محصول باشد یا عضویت در لیست ایمیلی و یا خواندن مقاله ای تا انتها

BAB یک فرمول تبلیغ نویسی  ثابت شده است که می تواند احساسات حتی یک ربات را هم درگیر کند.

فرمولی که در هر شرایطی برای ما می تواند میلیون ها تومان سودآوری کند.

زمانی که از این فرمول به درستی استفاده کنی می توانی نوشته و تبلیغی بنویسی که مخاطبانت را تحریک به اقدام کند.

فرمولی که دقیقا احساسات مخاطب را هدف قرا می دهد.

خیلی خب بریم سراغ فرمول (BAB):

شرایط کنونی و مشکل مخاطب Before

شرایط ایده آل و نتیجه ای که مخاطب خواهد گرفت After

مسیر رسیدن به شرایط ایده آل و نتیجه موردنظر Bridge

 

قبل از نوشتن هر تبلیغی باید نیاز و مشکل مخاطبت را شناخته باشی و اطلاعات درستی از او داشته باشی
و اگر این کار را نکنی ، دیگر مهم نیست از چه فرمولی استفاده می کنی.

 

 

شناخت مخاطب

شناخت مخاطب

قبل از اینکه کلمه ای بنویسی باید کاملا مخاطبت را شناسایی کرده باشی تا بتوانی تبلیغی موفق بنویسی که کسی نتواند در مقابل آن مقاومت کند.

سوال هایی که با پاسخ آنها ، می توانی مخاطبت را شناسایی کنی :

  • چه مشکلی است که مدام به آن فکر می کند ؟
  • از چه چیز یا چه کسانی ناامید هستند ؟
  • امید و آرزوهایش چیست ؟
  • در حال حاضر در چه وضعیتی است ؟
  • دوست دارد به چه وضعیتی برسد ؟
  • و …

 

زمانی که مشکلات و خواسته های بازارمخاطبت را بشناسی ، نوشتن تبلیغ و استفاده از این فرمول برایت ساده تر خواهد بود.

به عنوان یک تبلیغ نویس ، باید به دردها و آرزوهای مخاطبت پی ببری.

 

#1 شرایط کنونی Before

 

فرمول تبلیغ نویسی

 

شروع کنید و از شرایط در حال حاضر مخاطب بنویسید .

به او بگویید که این مشکل چگونه زندگی اش را تحت تاثیر قرار داده است.

مشکلی که هنوز حل نشده و راه حلی برایش ندارد .

مشکلی که شب و روز به آن فکر میکند.

به مخاطب نشان دهید که درد و مشکل او را کاملا می شناسید.

به صورت ملموس نشان بدهید که ممکن است گرفتار چه دردسرهای بیشتری شود اگر اقدامی نکند.

کلید این بخش از فرمول شناخت درست مخاطب است.

 

#2 شرایط ایده آل After

 

فرمول تبلیغ نویسی

 

یک تصویر جذاب در ذهن مخاطب ایجاد کنید.

کاری کنید که مخاطب حس کند به آینده سفر کرده است و به نتیجه دلخواهش رسیده است . به شرایط ایده آلی که همیشه آرزویش را داشته ، رسیده است .

یک شرایط عالی که مشکلش حل شده و شب ها راحت تر می خوابد و دغدغه اش رفع شده است

و باید این طور تصویرسازی کنید که مخاطب حس کند به ایده ، محصول یا خدمات شما نیاز دارد تا مشکلش را حل کند و به شرایط ایده آلش برسد.

جواب سوال ( دوست دارد به چه وضعیتی برسد ؟ ) شرایط ایده آل مخاطبت است !

 

#3 مسیر رسیدن Bridge

 

شناخت مخاطب

 

راه حل خود را ارائه دهید.

در این بخش از فرمول به مخاطب بگویید که راه حلی برای مشکلش دارید و می توانید نتیجه و شرایط ایده آل را به او وعده دهید.

راه حل پیشنهادی خودتان را که مطمئن هستید مشکلش را حل خواهد کرد ، بنویسید.

مسیر رسیدن به شرایط ایده آل محصول توئه !
باید توضیحات محصولت را در این بخش بنویسی.

اگر می خواهی توضیحات مناسبی برای محصولت بنویسی ، می توانی از این مقاله استفاده کنی

مطالعه مقاله فرمول اختصاصی نوشتن صفحه فروش محصول

 

نتایج استفاده از این فرمول را در قسمت نظرات بنویس و اگر در استفاده از فرمول مشکلی داشتید ، مطرح کنید .

امیدوارم از خواندن مقاله لذت برده باشی.

 

 

 

 

 

 

 

فرمول تبلیغ نویسی BAB احساسات یک ربات را هم می توانید تحریک کنید
5 (100%) 3 vote[s]
8 پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *