نوشتن عنوان

نوشتن عنوان مناسب هم می تواند فروشت را افزایش دهد و هم می تواند فروشت را به مرز صفر برساند.

متقاعد کننده ترین متن تبلیغاتی و توضیحات فروش هم که بنویسی اگر عنوان شما توجه مخاطب را جلب نکند ، هیچ فروشی اتفاق نمیفتد.

یک عنوان خوب ، می تواند تا 19 برابر نتایج بهتری برای تبلیغ به ارمغان آورد ( جان کاپلز )

 

و نوشتن عنوان ، موفقیت یا شکست در فروشت را از همان ابتدای کار مشخص می کند.

تو این مقاله می خواهم 7 فرمول آماده برای نوشتن عنوان را معرفی کنم :

برای نوشتن عنوان جذاب نیازی نیست ساعت ها مطالعه کنی و یا به استعداد خارق العاده ای نیاز نداری فقط لازم است از تکنیک ها و فرمول های عنوان نویسی استفاده کنی تا تاثیر باورنکردنی آن را در فروش محصولت مشاهده کنی.

 

عنوان نویسی

 

فرمول #1 : چطور می توانیم مانند ……….

چطور می توانیم مانند [ الگو فردی ] [ ساختن نتیجه ]

مثال : چطور می توانیم مانند دیوید اگیلوی تبلیغات پر فروشی بسازیم ؟

مثال : چطور می توانیم مانند بهاره رهنما لاغر شویم ؟

مثال : چطور می توانیم مانند جی کی رولینگ کتاب های پرفروشی بنویسیم ؟

استفاده از یک الگو فردی مناسب که به آن جایگاهی که مخاطب می خواهد رسیده است .

فرمول #2 : چه کسی می خواهد …………… و ………………. .

چه کسی می خواهد [ راه حل مشکل ] و [ شرایط بهتر ]

مثال : چه کسی می خواهد صفحه فروش متقاعدکننده ای بنویسد و فروشش را افزایش دهد ؟

مثال : چه کسی می خواهد در امتحانات استرس کمتری داشته باشد و نمره بهتری بگیرد ؟

مثال : چه کسی می خواهد در 30 روز هفت کیلو کم کند و اندام متناسبی داشته باشد ؟

فرمول #3 : [ عدد ] درسی که من از ……………… یاد گرفتم .

[ عدد ] درسی که من از [ کار مشخص ] یاد گرفتم .

مثال : 12 درسی که من از اولین پروژه طراحی سایتی که انجام دادم یاد گرفتم .

مثال : 10 درسی که من از رها کردن دانشگاه و راه اندازی کسب و کار خودم یاد گرفتم.

فرمول #4 : کدام را ترجیح می دهید ؟ ……………… یا ……………… ؟

کدام را ترجیح می دهید ؟ [ انجام فعالیتی که مفید نیست ] یا [ انجام کاری مفید ]

مثال : کدام را ترجیح می دهید ؟ دیدن فیلم و سریال یا کسب درآمد از دیدن فیلم و سریال ؟

مثال : کدام را ترجیح می دهید ؟ خواندن مطالب کانال های تلگرامی یا خواندن کتاب های پر فروش ؟

فرمول #5 : نکته ای که هر …………….. باید آنرا بداند .

نکته ای که هر [ مخاطب ] باید آنرا بداند.

مثال : نکته ای که هر کارآفرینی باید بداند.

مثال : نکته ای که اگر اضافه وزن دارید باید بدانید.

فرمول #6 : [ عدد ] عامل شناخته شده که می تواند ………………………….. شما را تحت تاثیر قرار بدهد.

[ عدد ] عامل شناخته شده که می تواند [ مشکل ] شما را تحت تاثیر قرار بدهد.

مثال : 7 عامل شناخته شده که می تواند فروش پایین وب سایت شما را تحت تاثیر قرار بدهد .

مثال : 10 عامل شناخته شده که می تواند چاقی شما را تحت تاثیر قرار بدهد.

فرمول 7# : چطور می توانیم از …………………. برای ……………… استفاده کنیم ؟

چطور می توانیم از [ ابزار یا فعالیت ] برای [ هدف ] استفاده کنیم ؟

مثال : چطور می توانیم از کرم لاغری برای 5 کیلو کاهش وزن در 20 روز استفاده کنیم ؟

مثال : چطور می توانیم از گوگل آنالیتیکس برای بررسی ترافیک وب سایت استفاده کنیم ؟

اگر می خواهی توجه کسی را جلب کنی ، ده ثانیه وقت داری تا آن ها را راضی کنی که محتوایت را بخوانند . افراد خواسته های زیادی دارند و سریع تغییر نظر می دهند و حواس شان دائم پرت می شود . پس عنوان را طوری بنویس که توجه مخاطب را جلب کند !
قرار نیست با عنوان محصول یا خدماتت را بفروشی .

6 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *