صفحه محصول

فرمول اختصاصی نوشتن صفحه محصول که هر مخاطبی را تبدیل به مشتری می کند

اگر می توانستیم صفحه محصول بنویسیم که مخاطب تا انتهای آن را بخواند و متقاعد شود خرید کند . دیگر هرگز نیازی نبود نگران مسائل مالی باشیم.

من عاشق آدم هایی هستم که می خواهند با استفاده از تکنیک ها و فرمول ها ، نتایج فوق العاده ای برای کسب و کارشون به وجود بیاورند.
تبریک می گویم چون تو یکی از این آدم ها هستی.(در غیر اینصورت در حال خواندن این مقاله نبودی)
این مقاله برای تو نوشته شده است اگر :
1- محصول یا خدماتی داری و میخواهی از طریق وب سایتت فروش فوق العاده ای را تجربه کنی.
2- نمی توانی صفحه فروش محصول یا خدماتت رو طوری بنویسی که مخاطب تا انتهای صفحه را بخواند و تصمیم بگیرد خرید کند.
3- یک وب سایت برای خودت طراحی کردی ، محصول و خدماتت را برای فروش گزاشتی ،
هزاران نفر را از طریق تبلیغات و سئو وارد وب سایت کردی اما حتی یک فروش را هم تجربه نکردی.

خب بریم سر اصل مطلب :

بیشتر از 90% کسب و کارهای اینترنتی در ایران صفحه محصول ندارند 


آمار دقیقی ندارم ، ولی میدانم که بیشتر از 90درصد کسب و کارهای اینترنتی در ایران ، صفحه محصول ندارند !
و یا صفحه محصول ، مخاطب را از خرید منصرف می کند .

در اینجا می خواهم فرمول و دستورالعملی مشخص به شما بدهم که با اجرای مرحله به مرحله آن می توانی
صفحه محصول هایی را بنویسی که مخاطب های شما را به خریدارانی مشتاق تبدیل کند و فروش محصول و خدماتتان را 100درصد افزایش دهید.
قبل از اینکه مراحل این فرمول را فاش کنم میخواهم مطمئن شوم که تو از این دستورالعمل سوء استفاده نمی کنی !

حقیقت این است که با استفاده از این فرمول ، می توانی هر چیزی را بفروشی ( حتی محصولی که وجود ندارد )

توضیحات فروش

دستورالعمل نوشتن صفحه محصولی که می فروشد !

این فرمول 9مرحله ای برای نوشتن صفحه فروش محصول معجزه می کند .


1- توجه مخاطب را با استفاده از یک تیتر جلب کنید.

2- دلیلی را ارائه دهید که چرا باید محصول شما را دوست داشته باشند (مشکل آن ها را بگویید و راه حل خودتان را برایشان توضیح دهید ).

3- ارائه دلیلی که چرا باید به شما اطمینان کنند. ( معرفی خودتون ).

4- حرف هایتان را ثابت کنید . ( ثابت کنید که محصول شما نتیجه می دهد ، ثابت کنید که فرد مناسبی برای رفع مشکل آن ها هستید ).

5- مخاطب بعد از استفاده از محصول شما چه نتیجه ای می گیرد ( به او بگویید که محصول شما چه مزایایی برایش دارد و شرایط الان و بعد از استفاده از محصولتان را تصویرسازی کنید ).

6- استفاده از محرک کمیابی ( حس محدود و نایاب بودن محصول ).

7- از او بخواهید تا اقدام کند و محصول یا خدمات شما را بخرد.

8- عواقب استفاده نکردن از محصول و خدمات شما در این زمان ( هشدار بدهید ).

9- یک فوریت و محدودیت زمانی ایجاد کنید تا همین الان اقدام کند.

سبک پول درآوردن دیگر شبیه به گذشته نیست !


جهان با سرعت فراوانی در حال تغییر است ، مدل کسب و کارها عوض شده ، نحوه خرید مشتری ها تغییر کرده
و در نهایت سبک پول درآوردن دیگر شبیه به گذشته نیست !
شاید در گذشته می توانستید با نوشتن صفحه فروش های ضعیف هم فروش کنید اما در حال حاضر
مخاطب وقتی تصمیم به خرید می گیرد که مطمئن باشد محصول شما مشکلش را حل میکند.
آخرین ومهم ترین معیار تعیین کننده در خرید از سایت ، توضیحاتی است که در صفحه فروش نوشته اید و اگر توضیحات شما نتواند مخاطب را متقاعد کند که محصول شما را بخرد
تمام تلاش هایی که برای تولید محصول ، طراحی سایت و … کرده اید بی فایده خواهد بود
 .

این ، فقط یک برگه تقلب از این فرمول است !
تصمیم گرفتم این فرمول را به صورت عملی بر روی یک محصول اجرا کنم و ویدئویی در این زمینه تولید کنم !
البته هنوز این ویدئو به صورت کامل آماده نشده .
قبل از هر چیز می خواهم بدانم دوست داری چه چیزهایی را در این ویدئو یاد بگیری ؟
پاسخ تو قطعا تاثیرگذار است چون این ویدئوها دقیقا برای تو تهیه می شود تا بتوانی مشکلت را حل کنی.


چطور صفحه محصول مان را بنویسیم طوری که هر مخاطبی را تبدیل به مشتری کند
صرف نظر از اینکه قیمت محصول چقدر است
  ؟

صفحه محصول

پاسخ به این سوال را ( دوست داری چه چیزهایی را در این ویدئو یاد بگیری ؟ ) برایم در قسمت نظرات همین مطلب ارسال کن

 

فرمول اختصاصی نوشتن صفحه محصول که هر مخاطبی را تبدیل به مشتری می کند
5 (100%) 3 vote[s]
3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *